Friday, January 7, 2011

2010 Best Movie-HP7..

Yeah.. wlcome back Reena.. Wlcome back.. Aishh.. nape la ko nie kejap ada, kejap xde (dh mcm biskut plak aihh).. Hihi.. *sambil wat muka t'sengeh2*..=P Ye ar..Ye arr.. aku admit.. Aku b'salah.. Ecececehh.. Maafkan saya yek kwn2!! *baik korang maafkan i cepat* ahha.. Kidding!! (jgn amik ati yek)..

Ok2.. Enough reena, back to ur story !! Hihi.. Haa, last entry i kan ada inform ttg nk wat review movie HP7 kan.. HP7 = Harry Potter 7 (bg mreka yg masih blur2 ape plak tue HP7)..:)

Sumber: Google search...

Yeahh.. Ni la movie paling BEST utk thn 2010 (pada pandangan saya ok).. Even baru part 1, mmg penuh aksi, thrill ok (nsb baik i nye popcorn dh tinggal separuh time tue.. klau x, cnfirm2 dh t'pelanting).. Lagi2 part Ular yg tetiba muncul kat rmh usang tue!! hoho.. Kecut segala usus2 ku..~~ Congratez gak 2 all pelakon2 yg tlh b'jaya membwkn watak mreka dgn jayanya.. Thumbs up!!:)

Ok, keseluruhan movie nie mmg penuh Emosi, semangat kekeluargaan, p'sahabatan, p'cintaan, rintangan & halangan dlm mencapai konklusi bg mnghapuskan KEJAHATAN Voldemort!! Pndek kata, mmg cukup arr rencahnye.. Sinematografi nye pun menarik!! (amik ko, aku dh start msk sinematografi lg nie haa..) Layan kan aje...=P

So, Part 2 nye pada tahun 2011.. Cheq mmg x sbr nk tggu nie haa.. If x slp, dlm bulan Julai!! So, Kak Sri (merangkap ahli majlis tingkap i) keep UPDATED yaa lalink..:) Hihi...

Conclusion nye di sini.. Sape yg masih x nonton lg movie nie, hangpa patut rasa gundah gulana & ape lagi, cpt2 arr g search DVD nye ok..=)

~Sekian laporan drp sy~

No comments:

Post a Comment